Rychlý kontakt
Chtěli byste, aby se Vaše firma objevovala na Seznamu a Googlu na prvních místech, kdykoliv někdo hledá Vaše výrobky nebo poskytované služby?
Pak by se Vám hodila výkonnostní reklama, tzv. PPC reklama (Pay per click, tj. plať až za klik). Jedná se o celosvětově nejrozšířenější typ reklamy, která Vám umožní, aby Vaše reklama byla na Seznamu a Googlu tak vysoko, jak si přejete. A přitom Vaše webové stránky nemusí být ve vyhledávačích vůbec v popředí např. na 1. nebo 2.stránce.
U tohoto typu reklamy neplatíte za to, že reklamu někdo viděl nebo, že reklama někde visí a nikdo ji ani nevidí, ale až za to, že se člověk přes tuto reklamu dostane na Váš web a tak se o Vás dozví
Příklad, kdy je reklama vhodná:
Pokud jste např. instalatér, malíř, prodejna nábytku, autopůjčovna, květinářství s rozvozem květin atp. a služby poskytujete např. v okolí 30 km od sídla firmy, nemusí se Vaše webové stránky zobrazovat všem zákazníkům z okolí.
Důvodem je např. to, že ve Vašem okolí je více měst, kde byste chtěli poskytovat svoje služby a tam přednostně vybíhají stránky firem z daného města.
Např. jste z Prostějova, poskytujete služby „Rozvoz květin“ a chcete je nabízet do 30 km kolem Prostějova, kam spadá např. Olomouc, Přerov i Vyškov. V Olomouci ale na Googlu na dotaz „rozvoz květin Olomouc“ budou na lepších místech vybíhat místní firmy z Olomouce.
Nevěšte hlavu, dá se to vyřešit proklikovou reklamou na Seznamu a Googlu. Mimochodem na Seznamu se tato PPC reklama jmenuje Sklik a na Googlu Google Ads.
Rádi Vám pomůžeme dostat se na přední místa na Googlu a Seznamu na pro Vás důležitá klíčová slova. PPC reklamu poskytujeme především pro zákazníky z Olomouce, Přerova, Prostějova, Vyškova a Brna, protože se s Vámi rádi poznáváme osobně. Zavolejte nám!
Představte si situaci, kdy přicházíte na trh s novou službou nebo výrobkem, který zatím nikdo nezná a tak ho nikdo nehledá. Nebo máte posezónní výprodej sekaček, elektrokol atp. a chcete informovat zákazníky o probíhající akci? Jak tedy vymyslet propagaci na internetu?
V takovém případě bude pro Vás vhodnější reklama v obsahové síti na Googlu nebo Seznamu. A jak taková reklama vypadá? Může se jednat o textovou reklamu nebo např. o reklamní banner s upoutávkou na Váš výrobek nebo výprodej, který zákazník uvidí např., když půjde na Seznam.cz nebo na nějaký web pro kutily či zahrádkáře, když shání rady, jakou sekačku vybrat (a Vy nabízíte pracovní oděvy, které by mohl kutil na zahrádce využít)
U těchto reklam lze cílit na Vaše zákazníky podle regionu, pohlaví, zájmů, koníčků atp. S reklamou se můžete dostat na opravdu známé servery typu Seznam.cz nebo TN.cz od Novy nebo i na málo známé, ale o to více specializované weby.
Opět Vám s nabídkou reklamy v obsahové síti Googlu a Seznamu rádi pomůžeme