Rychlý kontakt
Co znamená SEO a k čemu je to dobré? Velmi zjednodušeně si představte, že jste si vytvořili nebo nechali vytvořit krásný web. Paráda. Jenže jaksi není vidět. Pokud člověk nezná adresu Vašeho webu, tzv. název domény, tak Vás na Googlu nebo Seznamu nenajde , ani kdyby se moc snažil. A dnes se zákazníci moc nesnaží, konkurence je všude dost. Snažit se musíte Vy.
Dokonce i mnoho zavedených firem, které si dají práci na vzhledu webu, vyladí použitou šablonu nebo dokonce vzhled na míru, tak SEO odflákne. Je to totiž moc práce. Často se setkáváme např. s tím, že ani základní prvky SEO tzv. titulky (Title) nebo Úryvky (Meta Description) neobsahují důležitá klíčová slova, pod kterými Vás zákazníci hledají. Takže nenechávejte si dělat weby u grafiků, ale u firem, kterým záleží na tom, aby to nejen vypadalo, ale především fungovalo. Strojové vyplnění se dá chápat u velkých e-shopů. Pokud nemáte e-shop, ale normální prezentační web, chtějte ruční nastavení základního SEO. U nás je dostanete a to dokonce v ceně webu.
Bliží informace k SEO najdete v článku na našem blogu
Přemýšleli jste někdy nad tím, co musí zákazník udělat, aby Vás na internetu našel?
Odpovědět na tyto otázky Vám pomůže analýza Vašeho webu, kterou na požádání provádíme.