5 tipů, jak má vypadat úspěšný banner

22.3.2018

Každý úspěšný banner, který má zaujmout, by měl obsahovat následující prvky:

  1. Měl by mít jasné reklamní sdělení, žádné obecné plky, pardon fráze ☺
    ✓ Správně× Špatně
    „Půjčka až 15.000 Kč pro Vás“„Nabízíme dostupnou půjčku pro každého“
  2. Text nemá popisovat vlastnost, ale výhodu pro klienta
    ✓ Správně× Špatně
    „ U nás získáte peníze rychle“„Požadujeme málo dokladů k ověření“
  3. Banner musí obsahovat výzvu k akci (anglicky Call to action), např. „Chci další informace“. Vyvolá tak větší reakci zákazníka, aby si na banner klikl
  4. Měl by odrážet Vaše firemní barvy. Pokud to jde, posilujte povědomí zákazníka o Vaší značce použitím firemních barev
  5. Neměl by zapadnout mezi ostatními bannery konkurence (Zjistěte si, na jakém místě se bude banner objevovat a co se bude vyskytovat v jeho okolí)

Statický vs. animovaný banner

Kdy použít statický a kdy animovaný banner? Jednoznačná odpověď na to není. Jednoduché je ale např. toto vodítko:

Sdílet článek: